Na maanden voorbereiding is het eindelijk zover: een nieuwe huisstijl voor Noordam. Daarin is alles anders en toch ook gewoon hetzelfde.
Soms is het zaak de boel weer eens helemaal op te frissen. Eens goed na te denken over hoe we ons willen profileren en welke cliënten we graag willen bedienen. We hebben vorig jaar middels pensioenbeleggen en vermogensopbouw onze doelgroep flink verbreedt, alleen hebben we dit destijds niet verwerkt in de bestaande website en huisstijl.
In samenwerking met Claudia Korpádi van brandingbureau Upmost heeft Noordam zich in een nieuw jasje gestoken. Vorige week is onze nieuwe huisstijl officieel gepresenteerd en daar hebben we op geproost bij Restaurant Rederij Eemlust. Wat was het fijn om te zien dat zoveel van onze cliënten dit moment met ons wilden vieren. We kijken terug op een bijzondere avond met mooie gesprekken en ontmoetingen.
We zijn maar wat blij met onze nieuwe website en huisstijl. We hopen dat het ook voor jou snel vertrouwd mag voelen.
Wat wil je graag bereiken? Je bent van harte welkom op ons kantoor voor een kop koffie, een goed gesprek en een antwoord op al je vragen.
Krijg zicht op je huidige financiële situatie en ontdek hoe je jouw dromen en doelen kunt bereiken.
De markt is continu in beweging. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en we praten je elke maand bij.