Een nieuw gezicht voor Noordam

1
November 2022

Na maanden voorbereiding is het eindelijk zover: een nieuwe huisstijl voor Noordam. Daarin is alles anders en toch ook gewoon hetzelfde.

Soms is het zaak de boel weer eens helemaal op te frissen. Eens goed na te denken over hoe we ons willen profileren en welke cliënten we graag willen bedienen. We hebben vorig jaar middels pensioenbeleggen en vermogensopbouw onze doelgroep flink verbreedt, alleen hebben we dit destijds niet verwerkt in de bestaande website en huisstijl.

In samenwerking met Claudia Korpádi van brandingbureau Upmost heeft Noordam zich in een nieuw jasje gestoken. Vorige week is onze nieuwe huisstijl officieel gepresenteerd en daar hebben we op geproost bij Restaurant Rederij Eemlust. Wat was het fijn om te zien dat zoveel van onze cliënten dit moment met ons wilden vieren. We kijken terug op een bijzondere avond met mooie gesprekken en ontmoetingen.

We zijn maar wat blij met onze nieuwe website en huisstijl. We hopen dat het ook voor jou snel vertrouwd mag voelen.

Deel dit artikel
Disclaimer:
De informatie in deze column is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Beleggen brengt risico’s met zich mee. Tegenover de kans dat je inleg meer waard wordt, bestaat de kans dat dit niet zo is of je je inleg deels of zelfs helemaal verliest. De mate van risico verschilt per belegging.

Meer nieuws

Je dromen en doelen realiseren.
Het begint met een afspraak.

Wat wil je graag bereiken? Je bent van harte welkom op ons kantoor voor een kop koffie, een goed gesprek en een antwoord op al je vragen.

Gratis financieel plan

Krijg zicht op je huidige financiële situatie en ontdek hoe je jouw dromen en doelen kunt bereiken.

Lees meer

Blijf op de hoogte

De markt is continu in beweging. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en we praten je elke maand bij.

Meld je aan